We craft digital
connections
in sports

Nieuwe doelgroep, nieuwe website

We craft digital
connections
in sports
Michiel van Looijengoed
Michiel van Looijengoed
Head of Development

De grootste sportzender van Nederland, Ziggo Sport, staat vooral bekend als 'mannenzender' vanwege het enorme sportaanbod. Wellicht onverwacht, is het aandeel van dames onder de kijkers echter significant. Om deze doelgroep meer specifiek te bedienen ontwikkelde Ziggo Sport het tv-format Body, Mind and Guilty Pleasures.

In dit programma praten dames als Ellen Hoog, Anne-Marie Fokkens en Laura Brijde over nieuwe sporten, mind, fitnesstrends, voeding en gezond leven. Uiteraard moest dit programma ook een eigen online omgeving krijgen. Omdat we al jaren voor Ziggo Sport werken en de deadline uitdagend was, waren we logischerwijs de partij die hiervoor gekozen werd. Samen met Studio Novo gingen we direct aan de slag. Twee weken later stond er een online omgeving klaar dat het tv-format maximaal ondersteunt via blogs, video's en mogelijkheden om je aan te melden voor onderdelen van het programma.

https://www.ziggosport.nl/bmgp