Zet jezelf op pole position bij Shell

Michiel van Looijengoed
Creative Lead | Management

Na 36 jaar keert de Formule 1 terug op Zandvoort. Gaat Max Verstappen de opvolger worden van Niki Lauda? 1 ding is zeker: zondag 5 september is een dag waar heel Nederland naar uitkijkt of misschien zelfs wel naar snakt. Het weekend is dan ook stijf uitverkocht en daarom des te mooier dat we voor Shell de retailcampagne mogen verzorgen en zo bijna 100 mensen alsnog de kans kunnen bieden om bij dit onvergetelijke racespektakel aanwezig te zijn.

Shell is als partner en leverancier van Scuderia Ferrari al jarenlang onderdeel van de Formule 1. Daarnaast is het bedrijf ook partner van CM.com Circuit Zandvoort. De terugkeer van de Formule 1 op Zandvoort is dan ook hét moment om deze partnerships te activeren.

Wij mochten het campagne concept bedenken, net zoals de vormgeving en het actiemechanisme en we verzorgden de begeleiding van de campagne, die zichtbaar is op alle Shell-stations in Nederland. Hierin hebben we samengewerkt met Triple Double. Met het kiezen voor Shell V-Power ontvangen consumenten een kraskaart waarmee ze kans maken op 1 van de tickets voor het GP-weekend.

Alle ins en outs van de campagne zijn te vinden op de actiepagina van Shell. Tot en met 30 augustus 12.00 is het voor consumenten mogelijk om mee te doen aan de campagne en kans te maken op de felbegeerde tickets.