Interactief Webinar

Jorik Tilstra
Senior digital sportmarketeer / Creative

We gaan iets nieuws doen. We organiseren een Interactief Webinar.

In een tijd waar veel organisaties kennis delen via online sessies, zien wij in de aankomende fase vooral een rol om discussie te faciliteren. Omdat er een nieuwe realiteit in het verschiet ligt, kijken we alvast vooruit wat de impact hiervan is. Vooropgesteld, wij weten het zelf ook niet. Maar dat weerhoudt ons er niet van hier naar te zoeken, liefst samen met andere mensen.

Datum & tijd: Woensdagmiddag 6 mei, 14.00 uur

Inschrijven (gratis): tde.nl/webinar


Programma

  • 14.00u - 14.05u - Inloop & Live
  • 14.05u - 14.25u - Vraaggesprek met Vincent en Sjoerd
  • 14.25u - 14.30u - Technologie intermezzo met Ruud Dankers
  • 14.30u - 14.55u - Kom aan tafel bij Vincent en deel je mening/vraag
  • 14.55u - 15.00u - Blessuretijd


Op woensdagmiddag 6 mei gaat Jorik Tilstra namens TDE in gesprek met Vincent Luyendijk (Horizons) en Sjoerd van Oosten (Handpicked Agencies) om te verkennen wat de invloed is van digitale marketing, technologie en innovatie op sport in de anderhalvemetereconomie.

Hoe we dit op een vernieuwende manier doen? Vooral door interactiviteit te stimuleren. Jij kan tijdens het gesprek namelijk tijdelijk aan tafel komen en onderdeel worden van het gesprek. Wil je niet aan tafel, maar heb je wel een vraag? Stel hem via de chat en dan proberen wij het mee te nemen in de discussie. We zijn altijd benieuwd naar jouw nieuwsgierigheid.

We vinden het erg leuk om in gesprek te gaan met Vincent. Hij was Managing Director van digitaal bureau IN10, mede-oprichter van Soigneur, directeur van de Koninklijke Nederlandsche Wielren Unie en in een recenter verleden actief op het gebied van business strategy, smart cities, sport & innovatie en sustainable innovation als CEO van Horizons. Kortom, iemand die vooruit kijkt en de sport goed kent.

Daarnaast hebben we in Sjoerd een tafelheer die vooraan staat in het veld met betrekking tot technologische ontwikkelingen en mogelijkheden. Hij is mede eigenaar en oprichter van Handpicked Agencies, een bureaugroep van 7 labels en 200+ werknemers. Daar is hij creatief verantwoordelijk voor vele producten en oplossingen.

En als klap op de vuurpijl neemt Ruud Dankers (Head of Innovation) ons tijdens een intermezzo mee in aanstormende technologie die, zeker in tijden van corona, een blijvende meerwaarde vormt.