TDE versterkt zich met Joep Winters en Tim van Berlo

Lennart Boven
Managing Partner

We verwelkomen vandaag twee nieuwe gezichten; Joep Winters (30) sluit aan als client lead en Tim van Berlo (26) versterkt ons creatieve team. Joep Winters komt over van Greenhouse waar hij onder meer verantwoordelijk was voor merken als Nespresso, Opel, ANWB en VodafoneZiggo. Tim van Berlo (26) volgt net als Joep zijn sporthart en verruilt creatief bureau Scheepens voor een rol als creative bij TDE.

Tim liet bij Scheepens al op jonge leeftijd veel creatief- en copy talent zien, hij bedacht onder meer campagnes voor diverse DMG formules en Willem II. ‘Tim zal zich met name richten op het ontwikkelen van digitale contentformats met ons social media en design team’, zegt Lennart Boven. ‘Er wacht ons - alsnog - een mooi sportjaar en dat merken we ook aan de hoeveelheid werk; het bruist. We zijn erg blij dat Tim onze creatieve denkkracht vergroot en met Joep halen we een ervaren marketeer met een brede digitale achtergrond in huis waarbij onze grootste klanten direct in goede handen zijn.’

Michiel van Looijengoed vult aan; ‘Bij zowel de gesprekken met Joep als met Tim wisten we meteen; dit zit goed. We willen met TDE voortdurend op de hoogte zijn van de onbegrensde digitale mogelijkheden en deze met oog voor resultaat toepassen. Combineer die kennis met hun liefde voor sport en dan weet je; deze mannen gaan een grote bijdrage leveren aan onze verdere groei.’