We craft digital
connections
in sports

Social Highlights mei 2017

We craft digital
connections
in sports
Stijn Bindels
Stijn Bindels
Social Media Designer

[OPEL - FEYENOORD]

Meimaand, finalemaand. En ook in onze social highlights vinden we de slotstukken terug van een bewogen seizoen. Een kleine greep uit onze social creaties van de afgelopen maand.

Mei was natuurlijk dé maand voor Rotterdam, voor Feyenoord en dus ook voor hoofdsponsor Opel. Eindelijk werd de langverwachte 15e landstitel binnengesleept en een felicitatie van de hoofdsponsor mag uiteraard niet ontbreken. Een kroon op een prachtig seizoen!

[ESSENT]

Essent sloot zes jaar hoofdsponsorschap bij FC Groningen af met een sympathieke actie. De unieke Chesterfield, die symbool staat voor het ‘Thuis bij FC Groningen’-concept, werd verloot onder de FC Groningen-fans. Inmiddels heeft de bank een heel fijn nieuw thuis gevonden.

[HERBALIFE]

My life, Herbalife. Ontdek de beste versie van jezelf. Dat wil Herbalife aan haar fans overbrengen. Via deze gave brandvideo zet het merk de boodschap kracht bij. Gezien de 636 shares (and counting) kunnen de fans zich erin vinden!

[UNDER ARMOUR]

AZ bestaat 50 jaar en dat laat kledingsponsor Under Armour niet onopgemerkt voorbij gaan. Speciaal voor dit feestelijke feit werd een 50th Anniversary thuisshirt ontworpen. Stijlvol. Met oog voor historie.

[OPEL]

Na de succesvolle rentree door Opel van vorig seizoen, vervolgt Timo van der Marel in zijn Opel ADAM R2 het avontuur in de rallysport. Deze auto is allesbehalve schattig, een wolf in schaapskleren, dus ‘Unleash the Beast 2.0’.