We craft digital
connections
in sports

Social Highlights februari 2017

We craft digital
connections
in sports
Stijn Bindels
Stijn Bindels
Social Media Designer

Met energiedirect.nl en Nationale-Nederlanden vierden we Valentijnsdag, kledingsponsor Under Armour gaf AZ een helaas tevergeefs steuntje in de rug en met FC Knudde warmden we namens Continental voetballiefhebbers op. Essent laat dromen van FC Groningen fans uitkomen. En waarmee scoorden we in februari nog meer likes op Facebook, Twitter en Instagram? Een greep uit onze social media posts van deze maand.

[UNDER ARMOUR - AZ]

Helaas mocht de succeswens van kledingsponsor Under Armour niet baten. 

[ENERGIEDIRECT.NL - VALENTIJN]

Hoofdsponsor energiedirect.nl lanceerde in samenwerking met PSV een unieke social media actie. Via een Facebook-applicatie maakte je kans om samen met je geliefde te dineren bij 'die andere liefde' PSV.

[KNVB - WEURO 2017]

In aanloop naar WEURO 2017 worden de OranjeLeeuwinnen diverse dilemma's voorgelegd. Volg de dames via social media!

[KEUKENKAMPIOEN - KAMPIOENSKOORTS]

Tienduizenden voetbalfans hebben al op hun team gestemd! Via deze kersverse social media kanalen houden we ze op de hoogte van de campagne.

[CONTINENTAL - FC KNUDDE]

De - speciaal voor Continental ontwikkelde - cartoons van Toon van Driel scoren nog altijd onverminderd goed, getuige de 14.000 likes op Instagram (and counting).

continental-fcknudde.jpg#asset:815


[NATIONALE-NEDERLANDEN - #SAMENLOPEN]

Liefde = samen sporten. Nationale-Nederlanden lanceerde een nieuwe hardloopchallenge op Valentijnsdag.

[OPEL - FEYENOORD]

De teller voor Feyenoord staat na de winst tegen PSV op 63 punten. Waar gaat dit eindigen?

[ESSENT - AIRBNB]

Slapen in het stadion van FC Groningen? Essent maakt het mogelijk!

Tot volgende maand!

Dennis van de Sande
Marc Schuurman
Stijn Bindels