Juichen voor de Leeuwinnen, Spa-Francorchamps kleurt oranje en een balletje trappen met Pluisje. De Social Highlights van augustus.
[M LINE - WEURO 2017]
Meer dan 1.000 mensen claimden de allergrootste fan te zijn van de Oranje Leeuwinnen. Drie werden er beloond met een poster van gangmaker Shanice van de Sanden, made by Barry Pirovano.
[OPEL - FEYENOORD]
Het was nog vroeg in augustus, maar Feyenoord was direct al op dreef. Na de winnende penalty feliciteerde Opel de landskampioen met het behalen van de Johan Cruijff Schaal. De motor is gestart.
[KAMPIOENSKOORTS - MARADONA]
Een oproep van misschien wel de beste voetballer ooit, konden velen niet weerstaan. In korte tijd waren 568 teams er als de kippen bij om gezamenlijk ruim 7.000 stemmen te vergaren. VV IJsselmeervogels 4 won nipt en ging op het trainingsveld aan de slag met de enige echte, Diego Armando Maradona.
[HERBALIFE - #MyLifeHerbalife]
Eerder dit jaar lanceerden we de #MyLifeHerbalife-campagne met een brandvideo gericht op de (potentiële) millenials binnen de Herbalife community. Als onderdeel van de campagne is een drietal testimonials gemaakt om binnen de doelgroep millenials verschillende categorieën aan te spreken. In augustus is de eerste testimonial live gegaan, van Herbalife Member Robin.
Tot volgende maand!
Marc Schuurman
Stijn Bindels
Roan Bezemer