We craft digital
connections
in sports

Social Highlights april 2017

We craft digital
connections
in sports
Marc Schuurman
Marc Schuurman
Manager Social Media

April doet wat 'ie wil. Maar desondanks hebben we geprobeerd om er wat invloed op uit te oefenen. En dat is aardig gelukt. Een overzicht van onze highlights van afgelopen maand.

[NATIONALE NEDERLANDEN - HARDLOOPSUPPORTER]

Tranen, kippenvel, maar vooral een flinke energie boost. De Hardloopsupporter heeft er ook dit jaar weer voor gezorgd dat de deelnemers een extra zetje kregen om de laatste kilometers van de Marathon Rotterdam te voltooien.

[OPEL - FEYENOORD]

De wens vanuit Opel was om iets te geven aan het Legioen. Iets dat blijft en waar de supporters wat aan hebben. 'Geen club als Feyenoord' was het resultaat. Een voltreffer, met het kampioenschap in zicht.

[ENERGIEDIRECT]

Wat zou jij doen als je één dag de baas van het veld in het Philips Stadion zou zijn? PSV-fans kregen de kans en lieten hun fantasie de vrije loop. 15 van de ruim 200 ingezonden ideeën hebben de eerste schifting doorstaan. Bekijk de leukste inzendingen hier en breng je stem uit: https://baasvanhetveld.energiedirect.nl/ 

[AJAX]

8.300 Ajacieden schreven zich in voor de allerlaatste tickets voor Schalke-uit. Een ongekende score voor Jupiler en Ajax, aangezien de Facebook advertentie maar 10 uur live heeft gestaan.

Tot volgende maand!

Dennis van de Sande
Marc Schuurman
Stijn Bindels