Nieuwe Equal Game campagne in aanloop naar UEFA EURO2020

Marc Schuurman
Manager Social Media

UEFA heeft tijdens het Sponsorreport Jaarcongres bekend gemaakt samen met Triple Double en TDE een nieuwe digitale -en sociale media campagne te ontwikkelen voor Equal Game tijdens UEFA EURO2020. Equal Game is het UEFA programma dat inclusie, diversiteit en toegankelijkheid in het Europese voetbal bevordert. Met de digitale -en sociale mediacampagne waaraan wereldwijde voetbalsterren zullen meewerken, wil Equal Game de betrokkenheid bij deze sociale boodschap onder jongeren vergroten.

Peter Klomp, Head of Corporate Communications bij UEFA: “Uiteindelijk wil UEFA voetbal zien groeien en bloeien - waardoor meer mensen in heel Europa toegang krijgen tot het spelen en het genieten van voetbal. Deze Europese campagne moet inspireren om mensen uit alle geledingen van de samenleving deel te laten zijn van de voetbalgemeenschap - ongeacht achtergrond, geslacht, voorkeur of talent.”

Marc Schuurman, Manager Social Media bij TDE: "Dit is een enorm zichtbaar en prestigieus project waarin alle online specialisten van ons bureau betrokken zijn. De plannen zijn veelbelovend."