Johan Cruijff ArenA kiest TDE voor nieuw platform

Teun Habes
Digital Sportmarketeer


TDE is door Johan Cruijff ArenA gekozen als ontwikkelaar van het nieuwe online platform van het stadion. Een team van digitale sportmarketeers, designers en developers werkt inmiddels al enkele weken aan wat de nieuwe digitale thuishaven moet worden van het meest innovatieve stadion van Nederland. Oplevering van het nieuwe platform staat gepland voor mei.


Jeroen van Iersel, marketing manager van Johan Cruijff ArenA; "Inmiddels is het proces in volle gang en is gesproken met alle afdelingen binnen ons bedrijf. Denk hierbij aan stadiontours, sales business events, crowd services met betrekking tot mobiliteit en de afdeling partnerships. Op deze manier gaan we tot een design komen dat alle verschillende bezoekers op de site snel naar de juiste informatie leidt. Los van de wedstrijden van Ajax doen we namelijk nog veel meer en dit verhaal vertellen we graag ook online optimaal.”

TDE & Johan Cruijff ArenA
TDE werkt inmiddels ruim 2 jaar voor de Johan Cruijff ArenA en verzorgt naast de social media kanalen van het stadion onder meer ook de online marketing van Stadion Tours en promotie van hospitality producten.