We craft digital
connections
in sports

Francien Regelink (GirlsLove2Run) versterkt TDE

We craft digital
connections
in sports
Lennart Boven
Lennart Boven
Managing Director

Jarenlang liep ze als influencer avant la lettre de wereld over en deed verslag op Nederlands allereerste sportblog Girls Love 2 Run. Daar deed ze praktijkervaring op in de wereld van sport & media, en bouwde ze ook nog eens een groot social media bereik op. Haar talent werd herkend door Nike (en later AKQA), die haar als community manager binnenhaalde voor Nike Running & Nike Women. Per 1 juli heeft Francien haar hardloopschoenen bij TDE geparkeerd.

“Creatief, influencer, contentspecialist, social media kenner; met Francien hebben we er een energieke alleskunner bij”, zegt managing director Lennart Boven. “Bij ons heeft ze de rol van digitaal creatief, waar ze samen met haar creatieve collega’s van TDE & Triple Double spraakmakende digitale concepten voor onze klanten bedenkt. Met haar achtergrond als nieuwsmaker én met een groot netwerk in de sport past die rol haar perfect.”

Francien bedacht onder meer de #zweetdate (dat is inderdaad die campagne met Jan Versteegh), een term die centraal stond in een Girls Love 2 Run campagne voor Ikea. Naast Ikea maakte ze campagnes voor merken als Bijenkorf, Disneyland Parijs, Clinique en adidas. #winning!