Feel the electricity

Ruud Dankers
Creative Lead | Management

Net als vorig seizoen zijn we samen met Triple Double weer betrokken bij de lancering van de nieuwe PSV-shirts van PUMA.

Uitshirt
De jaren 90 betekende de opkomst van topspelers als Zenden, Ronaldo, Nilis en Cocu. Maar ook van vele technologische uitvindingen als het internet, de mobiele telefoon, de GameBoy en de DVD. Nu, 25 jaar later, weten we allemaal dat deze jaren ons enorm in beweging hebben gebracht. Daarom brengt PUMA ter introductie van het nieuwe uittenue van PSV het verleden samen met het heden. En lieten we Gakpo en Max een reis maken door de tijd.

Thuisshirt
Eindhoven is de stad van Philips. De stad waar energie al 100 jaar een hoofdrol vervult. En waar de toekomst elke dag opnieuw wordt uitgevonden. Daarom staat het nieuwe thuisshirt van PSV in het teken van diegenen die de toekomst van de stad en PSV hebben gemaakt. En vertolken PSV legendes als Frits Philips, Willy van der Kuijlen en Harry van Raaij een hoofdrol in de introductiefilm.

Om de lancering een persoonlijke touch te geven kunnen fans via feeltheelectricity.nl een clip creƫren met eigen naam en rugnummer, onthuld door PSV-speler Cody Gakpo.

Enorm omvangrijke mediaplannen liggen ten grondslag aan beide lanceringen. Om er zo voor te zorgen dat niemand in de PSV-doelgroep de onthullingen mist, alle media zowel organisch als paid worden benut en er zoveel mogelijk persoonlijke clipjes worden gemaakt van het thuisshirt. We zijn daarin de schakel tussen PSV en PUMA en adviseren in timings, distributie, frequentie en copy.