We craft digital
connections
in sports

Energie­direct.nl

Hoe de vierde speler in de vaderlandse energiemarkt via PSV de top 3 bestormt.

We craft digital
connections
in sports

Energiedirect.nl

Energiedirect.nl, de vierde speler in de vaderlandse energiemarkt. Klaar om de top 3 te bestormen.

Bewezen
diensten

  • Webdevelopment
  • Social media management
  • Online marketing
  • Strategie & Creatie

Project
deliverables

- Social media management
- Social media design
- Social media advertising

Conventies zijn er om te doorbreken. Echt wel.

No-nonsense, direct, sympathiek, duidelijk en gedurfd. Dat is waar energiedirect.nl voor staat. Met de overtuiging dat moeilijke zaken nog eenvoudiger geregeld kunnen worden. Onlogische conventies zijn er om te doorbreken. Daarom hoofdsponsor van PSV. Een club uit het hart van de slimme ‘Brainport’ die altijd uit gaat van boerenverstand.

Wekelijks maken we via social media energiedirect.nl zichtbaar binnen de PSV community. Verschillende rubrieken zorgen voor afwisselende content, waarbij social interacties en fans altijd centraal staan. Zo komen PSV’ers de hoofdsponsor altijd ergens tegen. De bekendheid stijgt, het sentiment en de sympathie verbeteren dagelijks.

Doorlezen? Gewoon doen.

Een greep uit ons werk

Ambitieus maar wel doordacht.

Energiedirect.nl stelde zich voor aan de club en de fans, bouwde een band met ze op én won hun vertrouwen. Door verschillende on- en offline activaties op te tuigen voor verschillende fans binnen de PSV doelgroep.

Dat alles met het scoren van social interacties in gedachte. Video views, clicks, retweets, likes. Wist je dat we op de kersttrui activatie meer dan 19.000 Facebook comments hebben gescoord? Negen-tien-duizend, lang niet gek.

De droom van Floor

Wat zou jij doen als je voor 1 dag de Baas van het Veld van het Philips Stadion zou zijn? Samen met Triple Double ontwikkelden wij deze campagne en waren wij verantwoordelijk voor het opzetten van het online mechanisme en het aanjagen van de campagne via social media. Uit 177 inzendingen ontving het idee van de 8-jarige Floor de meeste stemmen. Liefst 3.000 mensen stemden op haar droom om een mega balletles op het veld te houden, die op 19 mei 2017 werkelijkheid werd.

www.baasvanhetveld.nl

Scherp, pro-actief en altijd standby om voor ons aan de slag te gaan. We vullen elkaar prima aan. Topteam!

— Sanne Provoost, Marketing & Communicatie energiedirect.nl

Marc

Marc
Schuurman

Manager Social Media
marc@tde.nl

Het is bewonderenswaardig om te zien hoe energiedirect.nl zich heeft gepresenteerd aan de PSV community. Dat getuigt van lef. Fans van de club hebben de hoofdsponsor inmiddels in de armen gesloten. En het wordt alleen nog maar mooier. Erg leuk om mijn steentje aan bij te dragen.

Check it out!